Aangekomen in Aruba - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Marije Mol - WaarBenJij.nu Aangekomen in Aruba - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Marije Mol - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Aruba

Blijf op de hoogte en volg Marije

12 September 2014 | Aruba, Oranjestad

Gisteren op tijd vertrokken richting Schiphol. Eerst nog een aantal kilo's uit de koffers halen, maar uiteindelijk mochten mijn koffers wel mee ;) . Goede vlucht gehad geen problemen maar 10 uur is toch wel lang in zo'n vliegtuig. Bij aankomst een zonnetje en een zeeeeeer warme wind pfoeee. Wat nu wel anders is helaas, regen. Maar dat zal vast nog wel veranderen.

Wel een beetje last van een jetlag.. Vanmiddag ga ik gelijk werken. Er is een Heineken open your world/your city event. Niet waar ik hier eigenlijk voor gekomen ben, maar wel leuk! Dit evenement vindt plaats boven het restaurant waar ik ga werken, daar is een (cocktail)bar.

Ook is het wel wennen zo in een vreemd land, alles vreemd, in je eentje. Even een aantal dagen wennen!

Tot de volgende keer mensen. xxxx

  • 12 September 2014 - 19:25

    Marie-Therese ☼:

    Welkom op Aruba !

    Heel veel plezier daar en vooral genieten !!
    Jammer dat het regent nu ...ach...waarschijnlijk krijg je nog heel veel zon ☼ ☼ ☼

    Groetjes van ons allemaal, Marie-Therese xx

  • 12 September 2014 - 21:12

    Karin ( Je Tante):

    Fijn dat je goed bent aangekomen.
    Succes.

  • 15 September 2014 - 09:30

    Peter Santema:

    Heel veel (werk)plezier op Aruba!

    Gr, Peter Santema

  • 15 September 2014 - 18:20

    Ad Mol:

    Hallo toppertje. Boodschappen in huis en nu nog een stoer autootje!
    Wij zijn trots op je.
    Pappa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 November 2014

2 maanden in het kort

02 Oktober 2014

Long time ago!

12 September 2014

Aangekomen in Aruba

03 September 2014

Nog iets meer dan een weekje..
Marije

Vanaf 11 september '14 tot 16 januari '15 zit ik op Aruba voor stage. Wil jij mijn tijd daar volgen?

Actief sinds 03 Sept. 2014
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 3429

Voorgaande reizen:

03 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: